Naša ambicija ZERO Water Waste uspostavljena je u našem prethodnom ESG programu, Zajedno prema NULI (TTZ). S evolucijom programa u Zajedno prema NULI i dalje (TTZAB), izoštrili smo našu razinu ambicija i uveli dodatne ciljeve i aktivnosti, kao i nove prekretnice prema 2030.
Nastavit ćemo putem zacrtanim u našem programu Zajedno prema NULI s godišnjim poboljšanjima u učinkovitosti vode i vodećim globalnim ciljem u industriji od 2,0 hl/hl potrošnje vode, uz zadržavanje našeg cilja od 1,7 hl/hl za pivovare u područjima visoke opasnost od vode. U pivovarama u ovim visokorizičnim područjima, ići ćemo dalje od toga uvođenjem novog cilja za nadopunjavanje 100% vode potrošene u tim pivovarama.
2022 |
2030 |
|
|
Ugradnja novih tehnologija u naše pivovare za poboljšanje učinkovitosti korištenja vode i smanjenje rasipanja vode (npr. kroz curenje)
Dijeljenje najboljih praksi među pivovarama u vezi s procesima održavanja i obukom radne snage
Čišćenje i ponovno korištenje otpadnih voda u sve većem broju odabranih pivovara
Rad sa stručnim partnerima, nevladinim organizacijama i zajednicama na obnavljanju prirodnih izvora vode u visokorizičnim područjima
U 2021. brend Huda pokrenuo je pet dodatnih projekata usmjerenih na osiguranje i stabilizaciju izvora vode u zajednici. Zajedno s projektima koji su se provodili u prethodne dvije godine, oni će omogućiti pristup čistoj vodi za oko 27.000 ljudi.
U našoj pivovari Fredericia, Danska, gradimo vrhunsko postrojenje za recikliranje vode za ponovno korištenje 90% procesne otpadne vode – rezultat javno-privatnog partnerstva s DRIP-om.
We will continue delivering on our Together Towards ZERO commitments, including our target of ZERO carbon emissions at our breweries and a 30% reduction of our beer-in-hand footprint by 2030. In addition to this, we will go Beyond by working towards a new target to achieve net ZERO carbon emissions across our entire value chain by 2040.
We will continue delivering on our Together Towards ZERO commitments, including encouragement of responsible behaviour through our brands, our packaging, and local partnerships. In addition to this, we will go Beyond by working towards new targets, including a 35% global portfolio share for our low-alcohol and alcohol-free brews to further expand consumer choice.
Protecting the health and safety of our people in all work activities is a core value to the way we run our business. We believe that all accidents are preventable and that a ZERO Accidents Culture is essential to a safe working environment.