Naša ambicija NULA nesretnih slučaja je uspostavljena u našem prethodnom ESG programu, Zajedno prema NULI (TTZ). Nastavit ćemo ispunjavati naše obveze Zajedno prema NULI, uključujući godišnje smanjenje stope nesreća prema NULI do 2030.
Zaštita zdravlja i sigurnosti naših ljudi u svim radnim aktivnostima ključna je vrijednost načina na koji vodimo naše poslovanje. Vjerujemo da se sve nesreće mogu spriječiti i da je kultura NULA nesreća ključna za sigurno radno okruženje.
Stavljamo zdravlje i sigurnost na prvo mjesto u svakom trenutku, počevši od primjera naših vođa i postignutog angažmanom svih naših ljudi za usklađenost sa zdravljem i sigurnošću i smanjenje rizika.
2022 |
2030 |
|
|
Uklanjanje smrtnih slučajeva i ozbiljnih incidenata osiguranjem potpune usklađenosti s našim Programima spašavanja života i učinkovitim upravljanjem izvođača radova
Stavljanje zdravlja i sigurnosti na prvo mjesto svih naših ljudi kroz snažno i vjerodostojno vodstvo, angažman i programe povratnih informacija te učinkovitu komunikaciju o zdravlju i sigurnosti
Kontinuirano unapređivanje naših zdravstvenih i sigurnosnih performansi smanjenjem izloženosti profesionalnim rizicima
Naš cilj je učiniti sigurnost drugom prirodom za sve naše ljude, bez obzira na njihovu ulogu u Carlsbergu.
We will continue delivering on our Together Towards ZERO commitments, including our target of ZERO carbon emissions at our breweries and a 30% reduction of our beer-in-hand footprint by 2030. In addition to this, we will go Beyond by working towards a new target to achieve net ZERO carbon emissions across our entire value chain by 2040.
We will continue on the path set forth in our Together Towards ZERO programme with yearly improvements in water efficiency and an industry-leading global target of 2.0 hl/hl in water usage, while maintaining our 1.7 hl/hl target for breweries in areas of high water risk.
We will continue delivering on our Together Towards ZERO commitments, including encouragement of responsible behaviour through our brands, our packaging, and local partnerships. In addition to this, we will go Beyond by working towards new targets, including a 35% global portfolio share for our low-alcohol and alcohol-free brews to further expand consumer choice.