Naš program "Zajedno prema NULI i dalje" (TTZAB) obuhvaća naše ambicije i konkretna postavljena dostignuća koja se bave ekološkim, društvenim i upravljačkim (ESG) aspektima koji su ključni kako za naše poslovanje, tako i za šire društvo. Dok aktivno radimo na tome, preduzimamo konkretne korake i ostvarujemo rezultate prema našim ključnim ciljevima za 2030. i 2040. godinu.
TTZAB predstavlja naš odgovor na globalne izazove poput nejednakosti, klimatskih promjena, nestašice vode i sve veće pažnje društva prema zdravlju i dobrobiti. Ovaj program je ukorijenjen u našoj temeljnoj svrsi proizvodnje piva za bolje sada i u budućnosti, te je duboko integriran u našu cjelokupnu korporativnu strategiju.
U skladu s tim, u potrazi za postavljenim ciljevima, usmjereni smo na odgovorno upravljanje našim ključnim utjecajima na poslovanje, istovremeno provodeći akcije koje pozitivno doprinose društvu. Naše ciljeve planiramo ostvariti putem partnerstava s dobavljačima, kupcima, potrošačima i zajednicama u kojima djelujemo, koračajući zajedno prema nuli i dalje.
Dolazak lijepog vremena sa sobom donosi mnoštvo mogućnosti za opuštanje ili provod sa prijateljima.
Kompanija Carlsberg BH, zajedno sa svojim popularnim brendom Lav, pokreće društveno odgovornu inicijativu pod nazivom "Navijaj Lavovski i podrži svoj klub".
Putovanja, festivali, avanture i druženja - to je sve što nam je potrebno u narednim mjesecima. Ljeto je vrijeme odmora i relaksacije, kada se u potpunosti možete isključiti i uživati, a kako biste kvalitetno proveli vrijeme potrebno vam je nekoliko saveznika.
In 2021, we joined major consumer businesses and advertisers from around the world in signing up to the World Federation of Advertisers' Planet Pledge.
When people go out, they want to enjoy a great beer with friends but sometimes they don’t want to feel the effect of alcohol, especially when they’re driving. At Carlsberg we’re working with partners to ensure that wherever consumers find our beers they can choose alcohol-free brews – even on tap.