Meni
ARENA_TUBORG_DMR_AW12.jpg

Odgovorna konzumacija

Kroz istoriju, pivo se konzumiralo u mnogim kulturama, i kada se odgovorno konzumira od strane odraslih, najčešće se povezuje sa slavljem, prijateljstvom i uživanjem u životu. Većina ljudi uživa u pivu upravo na ovaj način i to sa umerenošću. Pivo spaja ljude u radosnim i sretnim situacijama, i tu Carlsberg Grupacija, kao odgovorni proizvođač piva, želi da učestvuje. Mi smo svjesni činjenice da je pivo alkoholno piće i da njegova prekomerna upotreba može imati ozbiljne i štetne efekte na ljude. Na ove, potencijalno negativne efekte zloupotrebe alkohola, mora se obratiti pažnja.

 

Kako bi se efikasno uticalo na smanjenje neodgovorne konzumacije, svi, počev od trgovaca, vlasnika barova, nastavnika i roditelja, zakonodavaca, uzora, pa sve do samih potrošača - moraju biti uključeni. Efikasna kontrola treba da bude podržana konkretnim i ciljanim akcijama. Zato blisko sarađujemo sa organizacijama širom naše industrije kako bismo definisali našu posvećenost i pronašli smislene načine za suzbijanje neodgovorne konzumacije alkohola.

Carlsberg Breathalyzela

Kako bismo podstakli fanove Evropskog prvenstva u fudbalu, EURO, da proslavljaju odgovorno, Carlsberg je razvio 'Breathalyzela' – modifikovanu vuvuzelu, koja ispušta svoju dobro poznatu melodiju ukoliko je nivo alkohola korisnika ispod granice pijanstva.

78%

naših kompanija sprovelo je kampanje za odgovornu konzumaciju u 2015.

30m

korisnika obuhvatili smo kroz kampanje za odgovornu konzumaciju u 2015.

54%

naših primarnih pakovanja nosilo je simbole za odgovornu konzumaciju u 2015.

Don't Drink and drive banner_WEB.PNG

 

 

LSBERG - Nemojte piti i voziti

Isključili smo 'Car' na našem legendarnom 10 metara dugačkom logotipu, na vrhu 21. sprata zgrade u Kopenhagenu, kako bismo obilježili Globalni dan odgovorne konzumacije, naglašavajući naš stav protiv vožnje nakon konzumacije alkohola.

Ostanite u vašoj Zelenoj zoni

Najvažnija stvar u vezi piva je ukus. Međutim, uloga piva je takođe i povezivanje društva. U izvjesnoj mjeri pivo može da nas opusti i učini da se osjećamo dobro u vezi sebe i drugih, ali samo ako ostanemo u "zelenoj zoni".

Mi u Carlsbergu volimo pivo, ali pored toga, znamo da savršeno iskustvo nije samo u njegovom spravljanju, već i u tome koliko potrošač uživa prilikom njegove konzumacije. Zato smo uložili veliki napor u edukovanje ljudi o pravilnom uživanju u pivu. Poznavanje vaše "zelene zone" omogućiće vam da se zabavljate duže, budete još privlačniji i donosite bolje odluke. Naime, lepše ćete provoditi svoje vreme!

Slavite odgovorno – ostanite u vašoj "zelenoj zoni!"